24. Nov 2023

Boost uw business met de KNX Toolkit voor Professionals

Bent u een professional en op zoek om uw KNX business naar het volgende niveau te brengen? KNX Association heeft iets voor u - de KNX Toolkit voor Professionals! Deze kit is ontworpen om uw leven te vergemakkelijken en uw business succesvoller te maken, en bevat alles wat u nodig heeft om de voordelen van KNX smart home technologie aan uw klanten te tonen.

Een overzicht van de inhoud

Hier is een overzicht van wat er in zit:

• Brochure: Krijg een snelle en gemakkelijk te begrijpen introductie tot KNX met deze A4 handout. Perfect voor de eerste ontmoetingen met uw klanten!
  • Handleiding voor het behandelen van bezwaren: Laat zien dat u een antwoord hebt op veelvoorkomende bezwaren met de KNX-handleiding voor bezwaarafhandeling. Dit is een speciaal gemaakte vragenlijst om eventuele twijfels van uw klant weg te nemen.
  • Webinhoud: Gebruiksklare inhoud over KNX voor huiseigenaars, die u onmiddellijk aan uw website kan toevoegen.
  • KNX-gemerkte videogids: Bied een aantrekkelijke website met een professioneel bewerkte video over KNX voor huiseigenaars.
  • Checklists: Hou uw projecten op het goede spoor met handige checklists voor projectbeheer, overdrachten en zorg voor veiligheid en privacy bij KNX-installaties.
  • Sjablonen voor sociale media: Voeg opvallende posts toe op uw sociale mediakanalen over KNX Smart Homes.
  • Best practices: Staat u op het punt een nieuw project te starten? Bekijk onze best practices gids samen met uw klant om er zeker van te zijn dat de hoogste standaarden aanbevolen door KNX Association worden gevolgd.
  • Richtlijnen: Leer de beste manieren om al deze geweldige hulpmiddelen in uw voordeel te gebruiken.
  • KNX Inside' logo: Een nieuwe sticker voor uw verdeelborden met KNX installaties. Dezetoolkit is meer dan een verzameling bestanden - het is een revolutie voor uw bedrijf. Het is speciaal ontworpen om u te helpen beter contact te maken met klanten, hun vragen te beantwoorden en hen te informeren over de voordelen van een KNX smart home.

De KNX Toolkit voor Professionals is gratis beschikbaar voor iedereen met een MyKNX account.