Early bird inschrijving KNX Secure & Cyber security event

07.07. - 07.07.2022 in

Je kunt je nu al registeren voor het KNX Secure en Cyber Security netwerkevent voor een early bird tarief! Tijdens het evenement dat plaatsvindt op 7 juli in de Hall te Woerden krijg je twee plenaire sessies te zien, waarna de groep opbreekt in verschillende workshops vanuit de KNX fabrikanten over hun Secure producten. We zullen de middag afsluiten met een netwerkborrel inclusief hapjes.

Plenaire sessies

In zijn presentatie ‘Zo sterk als de zwakste schakel' laat Martin van der Poel, eigenaar van Zeta IT Security B.V., je meekijken door de bril van een hacker. Zo ervaar je het belang van een up-to-date en veilige IT-oplossing waarin elk onderdeel in beeld is. Van alle IT-omgevingen waar vanuit Zeta op afstand digitaal is ingebroken, is dit slechts éénmaal niet gelukt. Alle overige ‘inbraken' waren verder succesvol. Dit zegt ontzettend veel over de huidige beveiligingsgraad en hoe de IT leverancier/ installateur/ systeemintegrator de installaties bij een klant oplevert. Heb jij de IT en KNX-omgeving van jouw klant volledig in beeld en ben jij op de hoogte van de zwakke schakels in deze omgevingen?

Daarna vertelt Vincent Meij je alles over (data) veiligheid in smarthomes en specifiek de uitbreiding van het KNX protocol met data- en IP secure. Hij zal daarbij praktische voorbeelden vanuit de ETS laten zien. Met de koppeling van KNX installaties aan steeds meer (vaak) consument gerichte producten en oplossingen moeten we steeds kritischer kijken naar de veiligheid van de KNX installaties die we realiseren.

**Break-out sessies **

In de break-out sessies krijg je de keuze om twee van de vijf workshops over KNX-secure producten te volgen. Deze worden gegeven door onze fabrikanten Siemens, Theben, Jung, Gira & Mean Well. De inhoud van de workshops maken we binnenkort bekend. Meld je vast aan en krijg als eerste de kans om je in te schrijven.

Meld je aan vóór 31 mei en profiteer van de vroegboekkorting, je kunt je ticket kopen voor slechts € 27,50. Na 31 mei geldt een tarief van € 35,-

Meld je aan via onderstaande link: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-knx-secure-event-294461892447

Social share