29. Apr 2024

KNX op het IoT Solutions World Congress 2024

We zijn verheugd om u uit te nodigen om KNX te vervoegen op het IoT Solutions World Congress (IoTSWC) 2024. Als vooraanstaand evenement dat baanbrekende oplossingen en technologieën toont die industrieën transformeren, biedt IoTSWC 2024 een ongeëvenaarde kans voor bedrijfs- en technologieleiders om een concurrentievoordeel te verwerven.

Bezoek ons in hal 1, stand 1D57 van 21 tot 23 mei, om meer te lmeer te weten te komen over KNX IoT Technology, die naadloze integratie van IoT-oplossingen in KNX automatiseringsprojecten voor huizen en gebouwen mogelijk maakt.

Ontdek KNX IoT Technologie

Ontdek het nieuwste in KNX IoT op onze stand. Deze innovatieve technologie integreert IoT-oplossingen moeiteloos in huis- en gebouwautomatiseringsprojecten. Onze experts zullen aanwezig zijn om te bespreken hoe KNX IoT uw automatiseringsmogelijkheden een boost kan geven en kan integreren met het bredere KNX ecosysteem.

Ontmoet KNX Startups

Ontmoet 8 opkomende KNX startups op onze stand. Hoor hun succesverhalen, visies en zie uit eerste hand hoe de KNX Startup Incubator is geëvolueerd van zijnin een levendige hub voor innovatie.

Woon onze boeiende conferentiesessies en programma's bij

Bezoek zeker onze conferentiesessies tijdens het IoT Solutions World Congress, waar we diepgaande inzichten geven in de mogelijkheden en voordelen van het gebruik van KNX IoT in huis- en gebouwautomatisering.

KNX - Altijd in beweging

Dinsdag 21 mei van 11:10-11:55 AM

Locatie: Auditorium.

Joost Demarest, CTO

Ontdek de historische evolutie en de solide technische basis van KNX, leer meer over recente ontwikkelingen zoals KNX Secure en KNX IoT, en begrijp onze toewijding aan toekomstbestendige, betrouwbare automatiseringsoplossingen.

De toekomst van de IoT-industrie in huis- en gebouwautomatisering Woensdag 22 mei van 14:35-15:05 AM

Locatie: Kamer 2.

Casto Canavate,

Marketing Manager

Ontdek hoe het KNX IoTech Programma nieuwe standaarden zet voor de IoT industrie, met de focus op duurzaamheid, veiligheid en interoperabiliteit.

KNX Startup Forum voor bedrijven in de sector van huis- en gebouwautomatisering

Donderdag 23 mei van 14:40 -16:00 uur,

Locatie: Nevenevenementen A.

JesúsArias, Bedrijfsontwikkeling & Leden

Ontdek hoe de KNX Startup Incubator nieuwe bedrijven ondersteunt en hen helpt om hun innovatieve oplossingen te positioneren binnen 's werelds grootste ecosysteem voor huis- en gebouwautomatisering.

Startups versterken: Succes ontketenen met KNX IoT in de KNX Startup Incubator

Donderdag 23 mei van 10:00-10:40 AM

Locatie: Side Events A.

Beperkt aantal gratis tickets beschikbaar

Verzeker je van een plek op IoTSWC 2024 met een beperkt aantal gratis tickets die beschikbaar zijn op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.

Ontvang uw gratis ticket

We kijken ernaar uit u te verwelkomen op IoTSWC 2024 om de toekomst van huis- en gebouwautomatisering met KNX te bespreken.