08. Mar 2023

KNX toont antwoorden op uitdagingen en trends in de HVAC-industrie op ISH 2023

Veranderingen vinden snel plaats in verschillende sectoren. De laatste wereldwijde gebeurtenissen laten niemand onverschillig. Sommige sectoren zijn echter meer getroffen. HVAC is waarschijnlijk de meest getroffen toepassing in de woning- en bouwsector. KNX Association begrijpt de huidige uitdagingen en trends die de HVAC-fabrikanten doormaken en presenteert de grootste technologische toolkit in de woning- en bouwindustrie om ze met zekerheid aan te pakken. In hal 10.3, A49, presenteert KNX Association, in samenwerking met KNX Duitsland, de nieuwste technologische innovaties op ISH 2023, met speciale aandacht voor onze nieuwste KNX IoT-gebaseerde oplossingen. Ga voor meer informatie naar https://KNXatISH.knx.org

Samenwerken met KNX Germany en KNX-leden

Van 13 tot en met 17 maart is KNX Association aanwezig op de Frankfurt Messe in hal 10.3, stand A49 van de wereldwijd gerenommeerde HVAC-beurs. Deze keer zal de nieuwe KNX Germany National Group aanwezig zijn op de stand. Hun KNX-professionals zullen KNX-oplossingen in actie brengen, zoals: energie- en laadbeheer met KNX Secure, sectorkoppeling, ambient assisted living en nog veel meer.

KNX Association zal ook 8 panelen hosten op de stand waar KNX-fabrikanten hun nieuwste KNX-producten zullen onthullen. U kunt deze KNX-leden vinden op de KNX-stand tijdens ISH 2023:

• Albrecht Jung GmbH import_contentamp; Co. KG
  • Cascoda
  • Elsner Elektronik GmbH
  • FEELSMART GmbH
  • MDT technologies GmbH
  • Tapko Technologies GmbH
  • Wieland Electric GmbH
  • Weinzierl Engineering GmbH

Ontdek het KNX-ontwikkelingslandschap met HVAC-integratie

Het integreren van HVAC-oplossingen in huizen en gebouwen kan een uitdagende taak zijn. KNX biedt hiervoor een duurzame en efficiënte oplossing, zeker met de integratie van KNX IoT. Op ISH 2023 laten KNX-experts de uitbreiding van KNX IoT-oplossingen zien om uw ontwikkeling van HVAC-apparaten te vereenvoudigen.

Ons KNX-team, inclusief CEO Heinz Lux en bestuursvoorzitter Franz Kammerl, zal aanwezig zijn om u te ondersteunen met al uw vragen. Ga voor meer informatie en gratis tickets naar https://KNXatISH.knx.org