30.11.2021   KNX België presenteert nieuwe data voor ETS6 Days

KNX België presenteert nieuwe data voor ETS6 Days

De ETS6 Days zijn verplaatst naar 23 en 24 februari 2022. Door de nieuwe coronamaatregelen zag KNX België zich genoodzaakt de data voor de voorlichtingsmomenten over de nieuwste ETS-editie te verzetten. ETS6 Days vinden nu plaats op 23 februari in Geel en 24 februari in Brugge en Namur. Tijdens de drie evenementen vertellen gecertificeerde KNX Tutors de aanwezigen wat ze van ETS6 kunnen verwachten.

Op 23 en 24 februari worden de Nederlandstalige professionals bijgepraat door respectievelijk Jan Derua (locatie Geel) en Michaël Corbeel (locatie Brugge). De Franstalige installateurs en system integrators zijn op 24 februari welkom in Namur, waar Valentin Dufoing hen vertelt over de nieuwe features van ETS6.

Voordelen deelname

Deelname aan de Belgische ETS6 Days is gratis voor alle KNX Professionals die lid zijn van KNX België. Bovendien kan elke KNX Professional gratis 2 collega's van hetzelfde bedrijf meenemen naar de ETS6 Days. Onder alle inschrijvers verloot KNX België één gratis volwaardige ETS6 Professional licentie en alle deelnemers krijgen een gratis ETS6 Lite, die zij met korting kunnen upgraden naar een volwaardige licentie voor ETS6 Professional. Voor deze upgrade hoeven zij enkel hun MyKNX lidmaatschapsnummer in te voeren bij de aanmelding voor de ETS6 Days.

Aanmelden en programma

Inschrijven voor de ETS6 Days kan via www.eventbrite.nl/o/knx-belgium-13250181525. Het programma vindt u hieronder.

23 Februari 2022 - Cebeo in Geel - Tutor Jan Derua - Nederlandstalig

24 Februari 2022 - Rexel in Brugge - Tutor Michaël Corbeel - Nederlandstalig