KNX Secure event

07.07. - 07.07.2022 in

Op donderdag 7 juli ontvangen we je graag bij Restaurant de Hall in Woerden voor lezingen van Martin van der Poel en Vincent Meij. Hierna volgen de break-outsessies met verschillende KNX-Secure workshops. We zullen de middag afsluiten met een netwerkborrel inclusief hapjes en na afloop krijg je de nieuwste KNX whitepaper mee naar huis.

In zijn presentatie ‘Zo sterk als de zwakste schakel' laat Martin van der Poel, eigenaar van Zeta IT Security B.V., je meekijken door de bril van een hacker. Zo ervaar je het belang van een up-to-date en veilige IT-oplossing waarin elk onderdeel in beeld is. Van alle IT-omgevingen waar vanuit Zeta op afstand digitaal is ingebroken, is dit slechts éénmaal niet gelukt. Alle overige ‘inbraken' waren verder succesvol. Dit zegt ontzettend veel over de huidige beveiligingsgraad en hoe de IT leverancier/ installateur/ systeemintegrator de installaties bij een klant oplevert. Heb jij de IT en KNX-omgeving van jouw klant volledig in beeld en ben jij op de hoogte van de zwakke schakels in deze omgevingen?

Daarna vertelt Vincent Meij je alles over (data) veiligheid in smarthomes en specifiek de uitbreiding van het KNX protocol met data- en IP secure. Hij zal daarbij praktische voorbeelden vanuit de ETS laten zien. Met de koppeling van KNX installaties aan steeds meer (vaak) consument gerichte producten en oplossingen moeten we steeds kritischer kijken naar de veiligheid van de KNX installaties die we realiseren.

Workshops In de break-out sessies krijg je de keuze om twee van de vijf workshops over KNX-secure producten te volgen. Deze worden gegeven door onze fabrikanten Siemens, Theben, Jung, Gira & Mean Well. Bekijk de workshops via de onderstaande link: https://smartinside.nl/documentation/pdf/120

Plenaire sprekers:

Martin van der Poel is eigenaar van Zeta IT Security B.V. in Ede. Vanaf jongs af aan is hij bezig met techniek. Na het afronden van zijn MBO-opleiding ICT Beheerder, heeft hij in de avonduren de studie ICT Management & Security afgerond. Vanuit zijn hobby, het hacken van systemen, is hij zijn bedrijf Zeta gestart. Zeta heeft een volledige focus op het creëren van digitale veiligheid voor de zakelijke markt. Ze houden zich iedere dag bezig met het ethisch hacken van bedrijven en brengen op deze wijze de kwetsbaarheden van de klant in de ICT-omgeving in beeld.

Vincent Meij is werkzaam bij Gira Nederland BV. Na een dienstverband van bijna 20 jaar bij een elektrotechnisch installateur met de focus op o.a. Elektrotechniek, Meet&Regeltechniek , telecom, netwerktechniek en later specifiek KNX is hij in 2018 begonnen bij Gira Nederland als Technisch adviseur Noordwest-Nederland. In deze rol adviseert en informeert hij voornamelijk installateurs en systeemintegratoren. Maar ook eindklanten, gebouweigenaren en adviseurs vallen onder zijn klanten. Zijn sterke punten zijn de praktische kennis en ervaring in het veld als ook het begrijpelijk maken van de vaak (complexe) woning en gebouwentechniek.

Meld je aan vóór 3 juni en profiteer van de vroegboekkorting. Je kunt je ticket dan voor € 27,50 verkrijgen. Na 3 juni is de ticketprijs € 35.

Social share