22.10.2021   Van ETS5 naar ETS6? Laat je nader informeren!

Van ETS5 naar ETS6? Laat je nader informeren!

Eind september heeft KNX Association de vernieuwde software ETS6 gelanceerd. Deze versie van de programmeersoftware voor KNX-installaties biedt diverse nieuwe mogelijkheden. Bovendien is de software nog gebruiksvriendelijker. Ook zijn er features toegevoegd die de KNX-installaties veiliger maken (via KNX Secure) en toekomstgerichter (via KNX IoT).

Wil je via een korte kennismaking meer weten over de belangrijkste veranderingen en wat de meerwaarde is van ETS6, bezoek dan één van onze drie ETS6 Days. Op 23 en 24 februari 2022 organiseert KNX België drie evenementen op drie verschillende locaties. Een gecertificeerde KNX Tutor vertelt je daar alles wat je van ETS6 kunt verwachten. Naast een uitgebreide toelichting, kun je er ook vragen stellen en de features met elkaar bespreken.

Schrijf je in voor de ETS6 Days

Onder alle inschrijvers verloten we één gratis volwaardige ETS6 Professional licentie. Bovendien krijgt elke deelnemer sowieso een gratis ETS6 Lite, die je vervolgens met korting kunt upgraden naar een volwaardige ETS6 professional licentie. Het enige dat we daarvoor nodig hebben bij de aanmelding is jouw MyKNX lidmaatschapsnummer.

Deelname aan de Belgische ETS6 Days is gratis voor alle KNX Professionals die lid zijn van KNX België. Elke KNX Professional kan gratis maximaal 2 collega's van hetzelfde bedrijf meenemen naar de ETS6 Days. Ben je nog geen lid, en wil je één van de ETS6 Days bijwonen? In dat geval bedraagt de entree € 100,- p.p. Je kunt ook nu lid worden van de KNX Professionals. Schrijf je dan in via het aanmeldformulier op KNX.be (te vinden bij Downloads) en je betaalt in 2022 de contributie voor het lidmaatschap. De entree voor de ETS6 Days is in dat geval gratis.

Programma ETS6 Days

23 Februari 2022 - Cebeo in Geel - Tutor Jan Derua - Nederlandstalig