18.01.2022   Vakbeurs Light + Building 2022 verzet naar oktober

Vakbeurs Light + Building 2022 verzet naar oktober

Messe Frankfurt verschuift de internationale vakbeurs Light + Building naar de herfst van 2022. De organisator van de beurs besloot hiertoe op basis van gesprekken met klanten en samenwerkingspartners. De wereldwijd toonaangevende vakbeurs voor de gebouwgebonden installatietechniek vindt nu plaats van 2 tot 6 oktober 2022.

Light+Building is een platform van grote betekenis voor KNX. De vakbeurs vormt de belangrijkste internationale branchebijeenkomst voor producenten en leveranciers van verlichting en gebouwentechniek. Light + Building is dan ook hét evenement voor de KNX Association om de nieuwste KNX-producten en versie van ETS aan de wereld te tonen.

Fysiek én digitaal

De verplaatste editie van Light + Building is omgedoopt tot Light + Building Autumn Edition. Hoewel de naam van het evenement is veranderd, blijft het hybride concept van de beurs hetzelfde; naast de fysieke ontmoetingsplaats in de beurshallen van Messe Frankfurt, is het ook mogelijk om digitaal aan de beurs deel te nemen. Exposanten kunnen zelf kiezen of ze naar de Messe Frankfurt komen of via het Light + Building Digital Extension platform hun producten en diensten aan de bezoekers presenteren.

Drie thema's

Tijdens de Light + Building van dit jaar staan drie thema's centraal: Green Deal & Duurzaamheid, Elektrificatie & Digitalisering en Light & Design. Green Deal & Duurzaamheid is gericht op systemen die een bijdrage leveren aan een duurzame verbetering van de energie-efficiëntie van gebouwen en steden. Het thema Elektrificatie & Digitalisering behandelt een efficiënte planning, optimaal energieverbruik en comfort in gebouwen. Light & Design richt zich op zowel de kwaliteit als het design van verlichting.

Over Light + Building

Sinds 2000 organiseert Messe Frankfurt de Light + Building. Sinds de start van de jaarlijkse vakbeurs is het evenement dé internationale ontmoetingsplaats voor architecten, industrie, handel, commercie en planners. Veel exposanten tonen tijdens Light + Building hun innovaties en baanbrekende producten en diensten op het vlak van verlichting en geïntegreerde gebouwentechniek.

Social share