28.09.2021   Siemens organiseert webinar ‘nieuwigheden KNX’

Siemens organiseert webinar ‘nieuwigheden KNX’

Op vrijdag 1 oktober organiseert Siemens om 9.30 uur een webinar over de nieuwste KNX-producten van Siemens. Deelnemers leren tijdens dit online kennisevent in maximaal 45 minuten welke nieuwe apparaten er beschikbaar zijn en hoe deze een oplossing bieden bij verschillende technologische uitdagingen in hedendaagse gebouwen.

Op basis van een aantal concrete toepassingen maken deelnemers van het webinar onder andere kennis met de nieuwe TC5 ruimteregelaar. Dit toestel stuurt in een handomdraai zowel de verwarming en airconditioning, de ventilatie en luchtverversing als de verduistering en de verlichting aan.

Inschrijven

Tijdens het webinar is er ook aandacht voor de recent geïntroduceerde, KNX-gestuurde SSA118 kraanmotoren die zorgen voor een hoger thermisch comfort. Verder komt ook de evolutie omtrent certificatie van KNX/Dali gateways N141 (Dali2) aan bod. Deelname aan het webinar is gratis, maar deelnemers moeten zich wel vooraf voor het webinar aanmelden. Aanmelden voor het online kennisevent kan hier.

Link: new.siemens.com/be/nl/bedrijf/fairs-events/webinar-knx.html

Social share