28.07.2022   Nieuwe trivum KNX AudioActor voor multiroomsysteem in vier kamers

Nieuwe trivum KNX AudioActor voor multiroomsysteem in vier kamers

Tempolec introduceert de KNX AudioActor 4 zones - RP341-V2 van trivum, een compleet multiroomsysteem voor muziekweergave in meerdere ruimtes. Door deze actor luisteren uw klanten in 4 kamers tegelijk naar hun muziek. Via de module regelt men de besturing van versterkers, afspeelbronnen en de bediening. Dit alles verloopt via het uiterst flexibele besturingssysteem trivum t3OS.

Op het besturingssysteem kunnen 4 versterkers van elk 2 x 30 watt worden aangesloten en 4 streaming clients, waarbij elke zone zijn eigen streaming client heeft. Dat zijn drie streaming-clients meer dan op de vorige actor, de RP341. Het systeem beschikt over een DAB +/FM-tuner, die vanuit alle zones te besturen is, en over een analoge lijningang (line in).

Diverse streamingsdiensten Het streamen en afspelen van muziek kan via TuneIn, Airplay, Spotify, Deezer, Tidal, Qobuz, SoundMachine, Nas en Web URL. Uw klanten kunnen het systeem voor iOS en Android via een browser gebruiken. Hij is volledig met KNX geïntegreerd. Ook zijn er drivers voor RTI en Control 4 gratis beschikbaar. De RP341–V2 kan slechts voor 4 zones worden gebruikt, maar hij is wel te combineren met andere trivum geluidsystemen voor maximaal 64 zones.

Wijzigingen ten opzichte van RP-341 Ten opzichte van zijn voorganger beschikt de RP341-V2 over 4 streamingclients in plaats van één. De FM-tuner is gewijzigd naar een DAB +/ FM-tuner en de lijningang, die aanwezig was bij de RP-341, is verdwenen. Tot slot is de mogelijkheid om de line out als 5de zone te gebruiken, verwijderd evenals de uitgang voor de volumeregeling.

Voor meer informatie kunt u mailen naar knx@tempolec.be, bellen met +32 71 590 039 of kijken op https://www.tempolec.com/nl/produit/3469/rp341-v2-audioactor-knx-4-zones

Social share