31.05.2022   Nieuwe Theben DALI/KNX Interface voor 1 of 2 kanalen met armaturen

Nieuwe Theben DALI/KNX Interface voor 1 of 2 kanalen met armaturen

De Dali Gateway S is er in twee varianten. De eerste variant bestaat uit 1 kanaal die 64 DALI-armaturen kan aansturen, terwijl de tweede variant over 2 kanalen beschikt voor 2x 64 DALI-armaturen. Tussen de Gateway van het DALI-systeem en de KNX-bus zit een gecertificeerde koppeling zodat sensoren over en weer kunnen sturen.

Op elke DALI-uitgang kan men maximaal 64 DALI-armaturen aansluiten waardoor de individuele besturing van 64 voorschakelapparaten mogelijk is. Voor het schakelen en dimmen kunnen maximaal 16 groepen worden gebruikt of op een vooraf gekozen waarde worden ingesteld. De status- en foutinformatie kunnen via de visualisatie worden afgelezen. De Scenemodule ondersteunt de mogelijkheid scèneniveaus te programmeren en maximaal 16 verschillende groepen op te roepen. Ook bevat de gateway een module voor sequentiebesturing. De inbedrijfsstelling van de DALI-gateway vindt plaats via de ETS plug-in.

Voor meer informatie kunt u mailen naar knx@tempolec.be, bellen met +32 71 590 039 of kijken op http://www.tempolec.com/nl/produit/2769/dali-gateway-s64-knx-dali-knx-interface-met-1-kanaal of http://www.tempolec.com/nl/produit/2770/dali-gateway-s128-knx-dali-knx-interface-met-2-kanalen

Social share