19. Apr 2024

JUNG nieuwe Smart Visu Server

De nieuwste update voor de JUNG Smart Visu Server brengt verbeteringen en aanvullingen die de prestaties en gebruiksvriendelijkheid verhogen. Een van de belangrijkste innovaties is de introductie van de volledig herziene SV-Control inbedrijfstellingsinterface.

Sneller in gebruik

Er zijn talloze verbeteringen doorgevoerd in SV-Control om het werken met de Smart Visu Server efficiënter te maken. Deze omvatten snellere opslagtijden, die zowel de productiviteit als de nauwkeurigheid verhogen. Door de introductie van een zoek- en filterfunctie kunnen systeemintegrators snel en eenvoudig vinden wat ze zoeken. Daarnaast is de weergave geoptimaliseerd voor mobiele apparaten, zodat de inhoud zelfs op kleine schermen goed leesbaar is.

Nieuwe gebruikersinterface

De vernieuwde SV-Control is visueel aangepast aan SV-Home. Dit garandeert een eenvoudigere inbedrijfstelling omdat het hele systeem op een meer gestandaardiseerde manier kan worden bediend. Standaardsjablonen maken de inbedrijfstelling eenvoudiger. De installatie is eenvoudiger omdat de sjablonen onnodig klikken voorkomen. Standaardgebruikers zoals admin of gast worden met slechts één klik aangemaakt. Bovendien kunnen dezelfde ruimtes of functies worden gekopieerd in volgende updates. Systeemintegrators hoeven niet langer elke ruimte apart aan te maken en er functies aan toe te wijzen.

Meer gemak

De functie om teksten van SONOS aan te geven op de KNX ruimtecontroller LS TOUCH is bijzonder interessant voor eindklanten. Gebruikers kunnen nu songtitels en artiesten op de bedieningseenheid zien en door hun afspeellijst bladeren. Een ander belangrijk kenmerk van de update is de implementatie van KNX Secure in de Smart Visu Server. Dit betekent dat het systeem nu gecodeerd communiceert om de veiligheid van de gegevens en de integriteit van het systeem te garanderen.

Over het geheel genomen biedt de Smart Visu Server update een verscheidenheid aan verbeteringen en nieuwe functies die de gebruiksvriendelijkheid en prestaties van het systeem verhogen. Met de nieuwe SV-Control gebruikersinterface en de vele optimalisaties kunnen gebruikers sneller en efficiënter werken, terwijl de beveiligingsfuncties ervoor zorgen dat hun gegevens beschermd zijn. Na het technische herontwerp (de Smart Visu Server heeft een behuizing van geanodiseerd aluminium en verbeterde hardware), tilt de update nu ook de Smart Visu Server software naar een hoger niveau en biedt een nog betere smart home ervaring.